wouter

Zeer matige ervaring.
1. Beoordeling bestelling:
Sauna via internet besteld op 01/12/2020. Wegens lockdown was afspraak in de winkel niet mogelijk.
Enkel antwoord ontvangen dat de bestelling bij het bedrijf was toegekomen + ook vermelding wat ik had besteld maar geen enkel woord over leveringstermijn.
Pas begin januari 2021 bericht ontvangen dat er zal geleverd worden in tweede week februari. In de derde week werd ik telefonisch gecontacteerd voor levering.
2. levering
Alles zou op vrijdag NA de middag worden geleverd en ik zou minstens een half uur op voorhand telefonisch gecontacteerd worden. Echter reeds om 11.10 uur gecontacteerd dat er binnen 10 minuten wordt geleverd. Nog een geluk dat thuiswerk toen verplicht was want anders was het onmogelijk om tijdig van het werk thuis te geraken.
3. Installatie/handleiding sauna
De handleiding bevat niet veel meer dan volgende instructies: plaats vloerpaneel, plaats achterzijde, monteer zijkanten en voorzijde en plaats het dak erop maar dan in een volzin geschreven.
Heel wat stukken zijn echter niet op (de juiste) maat gemaakt. Gelukkig waren we met twee handige personen zodat we zelf nog heel wat verbeterwerken hebben moeten aanbrengen om de sauna te monteren. Daarnaast hebben we ook stukken van de sauna moeten demonteren om uiteindelijk de zitbank in de sauna te krijgen. Enige duidelijke handleiding ontbrak echter.
Maar het ergste was dat er zelf elektrische kabels zonder de nodige veiligheden achter een metalen plaat waren weggestop wat wegens gebrek aan enige handleiding kon leiden tot elektrocutie.
Daarnaast ook verschillende zakjes met vijzen en schroeven meegeleverd maar ook hier weer hetzelfde: Wegens gebrek aan handleiding heb je er het raden naar waar je wat moet gebruiken.
Zo waren bijvoorbeeld de bouten van de deurklink te lang zodat ik die zelf nog met een slijpschijf heb moeten inkorten.
Al bij al een schandalige manier om zo'n handleiding te durven opstellen (of moet ik hier spreken van gebrek aan handleiding)
4. Product zelf
Na alle problemen vooral bij de plaatsing ben ik tevreden van het product zelf. Het doet wat het moet doen maar dat is wel het minste wat je mag verwachten van een, toch relatief duur, toestel.

geen noemenswaardige sterke punten

zie hierboven

Score voor SuperSauna.be: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
combi sauna valero 125