Gielis K.

Ik kocht de "INFRAROODCABINE - INFRAPLUS™ 3 VENETO". Deze binnensauna werd gemonteerd (en geplaatst) in een bestaand tuinhuis (12 m²) en dit lukt perfect. Ik heb niet de moeite gedaan om de handleiding eerst op te zoeken en ik ben onmiddellijk begonnen met de bodem te zoeken en ben van daarop beginnen verder bouwen. Ik heb deze helemaal in mekaar gekregen, zonder de handleiding te gebruiken, het is zo simpel als Lego. Het enige probleempje dat ik had, is dat de zitbank op het einde er niet vlot in paste. Door de schroefjes van het zijwarmtepaneel los te draaien, paste deze wel perfect (is minder tijd nodig dan het bouwplan te lezen). Ik heb alles alleen kunnen monteren, tot de dakplaat er op moest, hier heb je best wel wat hulp bij nodig (gewicht, kabels geleiden). Ik kan stellen dat je deze (als je met twee bent) op een uur kan monteren, gebruiksklaar. De sauna werd sneller geleverd dan was voorspeld, mooi via telefonisch voorafgaande afspraak. Ook op de dag van de levering zelf werden we een uurtje op voorhand opgebeld voor de bezorger. De bezorger heeft echt goed geholpen bij het uitladen en wegbergen van de dozen (is netjes ingepakt in een 4-tal grote kartonnen dozen). De overeengekomen afspraken worden dus mooi nageleefd, men doet dus beter dan wat er beloofd wordt. Het toestel werkt prima en is met een beetje elektro-kennis ook zonder handleiding te bedienen. De Bluetooth van de sauna werd onmiddellijk gevonden door de GSM en de verbinding is optimaal. De sauna werkt perfect en doet wat deze moet doen. Prijs-kwaliteit zeker een aanrader, de service krijg je er gratis bij, mvg

Voldoende info op de website - zelfs de doorsnede met de afmetingen (zo kan je al eens gaan meten waar deze zou kunnen komen).

Alhoewel ik deze niet nodig had, is het voor sommigen mss handig indien de handleiding ook op de website zou staan (Pdf).

Score voor SuperSauna.be: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
INFRAROODCABINE - INFRAPLUS™ 3 VENETO