Verbrugge

Ik heb combi 210 Valero gekocht. Gemakkelijk te installeren - best wel met 3 zijn in plaats van met 2 zoals in de documentatie. Op het eerste zicht is de qualiteit degelijk. Communicatie rond levering (zie verbeterpunten) kan veel beter. Ik geef nu wel het voordeel van de twijfel door COVID-19 daarom toch nog 4 sterren. Wel heel behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon.

Product keuze. Voor mij waren de afmetingen ideaal van de Sauna en heb niet iets gevonden met gelijkaardige afmetingen bij anderen. Qualiteit is degelijk. Heb het nu 2 weken, enkel nog maar gebruik kunnen maken van de infrarood omdat de kachel nog moet gelevered worden.

Communicatie, in verband met de bestelling. Ik kreeg geen info rond wanneer het zou geleverd worden nadat ik zelf contact had genomen kreeg ik te horen dat het 6 weken ging duren. Na zes weken terug contact gezocht en plots kreeg ik een telefoon dat het de week erop kon gelevered worden. Bij de levering bleekt dan plots dat de kachel en stenen nageleverd moesten worden. Weerom geen informatie over wanneer ik het kon verwachten. Na 2 weken gebeld om te horen dat het waarschijnlijk nog 2 weken ging duren. Ik begrijp dat met de COVID de productie kan verstoort zijn maar als er gewoon over word gecommuniceerd dan is er veel minder frustratie.

Score voor SuperSauna.be: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Combie 210 Valero