Dini & Rob

Enige tijd geleden bestelden wij de Infraplus 110 Fysio, inclusief 1 Full Spectrum in de achterwand, waarna het een kwestie was van hoopvol wachten op dat ene belletje van de planning.
Hiervoor bezochten wij de showroom van Supersauna waar wij rustig, uitgebreid, goed advies ontvingen en de infrarood mochten voelen en ervaren in een van de showroom sauna’s.
Ook werden onze aanvullende vragen daarna telefonisch hartstikke goed beantwoord, waarvoor dank.

De aanleiding was voor ons tweeledig.
Enerzijds zochten wij een cadeau om elkaar te geven voor ons 20-jarig huwelijk waar wij nog lang profijt van zouden hebben.
Anderzijds, welke middelen zijn er om dagelijkse lichamelijke pijn te verlichten als oorzaken van die lichamelijke klachten bij een van ons beide niet weggenomen kunnen worden?

Niet geheel onervaren door onze maandelijkse gang naar sauna’s, leerden wij de effecten van infrarood kennen maar ook de grote verschillen in kwaliteit.

Nu, enige tijd verder, moet wij constateren dat er werkelijk pijnverlichting is.
Pijn verdwijnt niet maar verminderd aanzienlijk waardoor de pijn tijdens dagelijks functioneren verdraagbaar wordt, dat is super fijn.
Dingen doen die voor menig ander als normaal worden ervaren gaan nu makkelijker.

Daarom zijn wij ontzettend blij met het advies van Supersauna dat werd afgestemd op onze behoefte, de kwaliteit van de infrarood maar vooral de effecten ervan.

Enorm bedankt!

Niet over de website, in de showroom ervaar je de werkwijze en servicegerichtheid.

Bezoek de showroom en ervaar zelf hoe het voelt.

Score voor SuperSauna.be: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infraplus 110 Fysio