Debbie Pedus

Wij kochten een opblaasbare M-Spa en hadden van aan de start problemen. Na vele telefoontjes en maanden later mochten wij onze jacuzzi binnendoen in Antwerpen. Dit was op 4 augustus 2018 !! Op 11/05/2019 mochten wij eindelijk na nogmaals ontelbare telefoons en emails onze jacuzzi gerepareerd komen halen. Toen we hem 3 dagen later opzette merkten we dat de jacuzzi plat gaat. Hij is dus lek.....daarvoor is hij NIET binnengegaan maar we hebben hem wel na 9 maanden wel teruggekregen OM HEM NOG STEEDS NIET TE KUNNEN GEBRUIKEN. tot op heden heb ik nog steeds geen reactie gekregen op mijn e-mails. Mensen koop GEEN dure oplaasbare M-Spa want een goedkoper model kan evengoed dienen ! Een opblaasbare jacuzzi van Brico of zelfs Lidl zou volstaan voor de enkele keren wij van onze jacuzzi hebben kunnen genieten.

zou het niet weten !

Verkoper van Antwerpen kent niets van de oplaasbare M-Spa.
er wordt geen gevolg gegeven aan e-mails. Telefoonsgesprekken worden ontelbare keren doorverbonden om uiteindelijk te horen dat we opnieuw alles op mail moeten zetten.
Euh vreemde behandeling van hun klanten.
Ze willen enkel klanten voor hun sauna's. M-spa interesseerd hen niets en de klanten ook niet.

Score voor SuperSauna.be: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
M-spa jacuzzi luxury exotic (6 pers)