E. Hoek

Wij hebben Studiekring leren kennen als een zeer halsstarrige en commerciële organisatie die vooral aan haar eigen belang denkt.
De huiswerkbegeleiding op locatie wordt nu, door de coronacrisis, online als alternatief aangeboden. Misschien een goede oplossing voor sommigen, maar voor onze dochter werkt dit dus niet. Daarbij zit ze deze dagen al meer achter een beeldscherm dan ons lief is. Desalniettemin worden wij geacht dit, in hun ogen ‘passende alternatief’, te accepteren en de daarbij behorende fikse facturen te betalen (wat wij dus niet gaan doen). Wees dus gewaarschuwd vóórdat je met deze organisatie in zee gaat. Gemaakte afspraken of algemene voorwaarden gelden kennelijk alleen als het hún uitkomt.

Reactie Studiekring:

Beste mevrouw Hoek, bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het te horen dat u niet tevreden bent over de alternatieven die wij aangeboden hebben voor uw dochter. Met inachtneming van de coronamaatregelen, willen wij uw dochter zo goed mogelijk blijven ondersteunen in de huidige periode. Wij doen alles wat binnen onze mogelijkheden ligt, met dezelfde inzet en toewijding als waarmee wij normaal op onze locaties werken en krijgen hierop veel positieve reacties van leerlingen en ouders. We hopen dat we ook met u tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, team Studiekring

Score voor Studiekring: 0.5/5
Zou u Studiekring aanbevelen? Nee