Ibrahime stucadoorbedrijf

Ik ben niet goed geholpen door deze slecht bedrijf geen medewerking en geen geld teruggekregen .

Reactie Studentendrukwerk:

Beste Ibrahime,
We hebben inmiddels meermaals contact met elkaar gehad, zowel telefonisch als via e-mail.
Na het drukken van uw bestelling heb ik u gemaild over een opmaakfoutje, samen met het aanbod het ontwerp even kosteloos aan te passen. Een volledige annulering was niet mogelijk, omdat wij uw bestelling al hadden gemaakt. U heeft gratis een nieuw product besteld, waarna bleek dat ook dit ontwerp niet goed is.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat u een product mag ontvangen waar u blij mee bent. U heeft aangegeven het ontwerp niet nogmaals te willen wijzigen, wat ervoor zorgt dat uw bestelling nu stil blijft staan.
Ik vind het jammer om te lezen dat u aangeeft dat wij u slecht zouden helpen, terwijl u niet openstaat voor een gesprek en zelfs dreigementen naar ons uit.
Desondanks wil ik u vragen om ons even te bellen, zodat we alsnog even aan u uit kunnen leggen hoe het werkt en u straks een mooi product heeft.
Team Studentendrukwerk

Score voor Studentendrukwerk: 1/5
Zou je Studentendrukwerk aanbevelen? Nee
Welk product heb je gekocht?: Visitekaartjes