Florence

Mijn bestelling is goed gegaan. Ik kreeg alleen van een meisje uit mijn klas te horen die ook bij jullie had besteld dat ze een aantal paginas van mijn document in haar exemplaar had zitten. Dit vind ik wel erg slecht het zijn dan geen prive dingen en ik kende haar toevallig maar wat als het prive dingen waren en het bij een wild vreemde terecht was gekomen! Ik zou als ik u was hier iets beter op controleren. Gelukkig heb ik mijn boek op de juiste manier ontvangen

Mooi boek

Reactie Studentendrukwerk:

Beste Florence,
Bedankt voor je review. We stellen het ontzettend op prijs dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Dit is een situatie die uiteraard niet voor mag komen. We hebben meerdere controles tijdens het productieproces om ervoor te zorgen dat we zowel de kwaliteit van onze producten als een ieders privacy kunnen garanderen. Ik schrik er dan ook van dat dit heeft kunnen gebeuren en ik wil jou en je klasgenoot hiervoor onze excuses aanbieden.
Voor ons is het belangrijk deze casus te kunnen bekijken, dus ik hoop dat we via jou in contact kunnen komen je klasgenoot. Ik zal je zo direct een e-mail sturen en ik hoop een reactie van je te mogen ontvangen.
Marlies
Team Studentendrukwerk

Score voor Studentendrukwerk: 3/5
Zou je Studentendrukwerk aanbevelen? Ja
Welk product heb je gekocht?: Hardcover