Prima producten en snel geleverd, alleen de klantenservice mag een stuk vriendelijker aan de telefoon.
Sterke punten
Snelle levering
Reactie Studentendrukwerk:
Beste Celine,
Bedankt voor je review. Ik vind het jammer om te horen dat het contact met onze klantenservice je niet zo goed is bevallen. Mijn excuses hiervoor. Het is altijd onze bedoeling om je ervaring met ons zo positief mogelijk te maken, zowel met onze producten als met de service!
Met vriendelijke groet,
Emma
Klantenservice Studentendrukwerk