Mijn eerste opdracht verliep niet positief. In mijn order had ik aangeven enkelzijdig printen, bij levering bleek dit niet zo te zijn. Een telefoontje en een vriendelijke medewerker vroeg om er een foto van te maken en te mailen. Aangezien ik een tijdsdruk had gaf ik aan dat er wel haast bij geboden was. Dit was geen probleem, aangezien “ze” goed bij waren. Als reactie op de mail of ze alle 12 zo waren. Daarop heb ik direct geantwoord. S avonds zag ik dat hierop weer gereageerd was: of ik daar ook een foto van wilde maken. De daarop volgende dag heb ik gebeld dat ik dat gedaan had en of ze rekening met de levertjes wilden houden. Nu kreeg ik te horen dat ze t druk hadden en dat ik pas s avonds gereageerd had. Vond ik niet klantvriendelijk. Waar is de peoactiviteit wanneer je laat op de dag nog zaken wilt weten, die je als onderneming niet goed gedaan hebt? Uiteindelijk zeer tevreden over t resultaat.
Sterke punten
Mooi papier/product, netjes verpakt.