Zeer slecht, ik heb 1 keer iets bestelt bij jullie en de twee achterste blaadjes zaten los. Dus ik heb het zo moeten indienen aan een leerkracht. Dit was mijn eerste en laaste keer.
Reactie Studentendrukwerk:
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat het niet de kwaliteit is die je van ons kan verwachten. Ik heb je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken. Ik zie graag je reactie tegemoet via de mail.
Met vriendelijke groet,
Elianne
Team Studentendrukwerk