Store33

M.S.

Oplichters en geld aftroggelaars. Grote praatjes, maar als het er op aan komt laten ze je heeeel hard barsten! Deuren om maat besteld, maar je krijgt een standaard maat kozijn. Na 2 maanden extra wachten, dan de afgesproken levertijd verwacht je dat alles gewoon op maar geleverd word. Niet dat de ene kant van t kozijn is ingevreest en de andere kant niet, terwijl je een dubbele deur hebt besteld. En dan aan de telefoon zeggen dat een kozijn op maat nog meer tijd en geld had gekost. Wat een onzin! Dit staat helemaal niet aangegeven tussen de opties, als je de deur gaat bestellen. Ook willen ze ook niet meedenken naar een oplossing. Alleen "stuur maar terug en dan krijg je je geld terug" wauw! Wat een reactie.. we willen een goeie deur geen geld! Dan zijn de zwarte deuren ook niet volledig geverft etc, nee dat mag je ook zelf doen... hadden we net zo goed zelf naar de bouwmarkt gekund he als we een heel bouwpakket krijgen voor 1800 euro. Oplichters! Vraag meneer eigenaar Reico.. stel het was u eigen huis.. hoe zou u dan de deuren hebben ontvangen? Eerder is al aangegeven namelijk dat de deuren ook voor verdere vertraging in ons huis zorgde, maar geen enkel beetje medeleven of meedenken vanuit u kant. Ik hoop dat u zich goed voelt over u actie en dat u fijn kunt slapen in uw bed op ons geld! Applaus!

Score voor Store33: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: