Store33

Lambregts

Mooi sanitair maar totaal niet klantvriendelijk en ongelofelijk botte verkoper. Had een order willen plaatsen voor meer dan € 4500,- maar werd behandeld alsof ik een pakje boter kwam kopen. Je voelt je bezwaard als je iets wilt vragen. Verkoper vond dat hij al voldoende advies had gegeven. De klant wordt hier echt niet als koning behandeld. Ik ben weggelopen. Bestel mijn sanitair wel elders.

Reactie Store33:

Goedemiddag de heer Lambregts,
Bedankt voor het bericht. We hebben u tweemaals uitgebreid geholpen bij het opstellen van de offerte. Vervolgens bezoek u vandaag onze showroom en geeft aan dat u wilt bestellen oftewel in onze optiek is hierbij alles duidelijk. Echter was u gekriebeld dat uw pen het niet meer deed, dat u niet alles voor ogen had en u ons kantoor niet kon betreden. Vervolgens overhandigen wij u de factuur waarbij u aangeeft dat u nog hierbij nog iets verwacht aan advies. Waarbij wij de vraag stellen wat de eventuele vragen hierin nog zijn (omdat in onze optiek alles reeds is doorgenomen) en waarbij u vervolgens wegloopt.
Is u goed recht hierin uiteraard echter alleen jammer van u constatering in uw schrijven hierin. Mocht het echter op deze wijze zijn overgekomen tot u bieden we hiervoor excuses aan.
Store33 BV

Score voor Store33: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: