Store33

Zeer ontevreden klanten

Verleden vrijdag op advies van een kennis helemaal van Heerlen naar de showroom in Venlo gegaan. Nou ben nog nooit zo onbeschoft door iemand benaderd. We waren met twee personen die beiden een compleet nieuwe badkamer zoals het sanitair, tegels enzovoorts wilden kopen en door dit bedrijf wilden laten installeren. Toen ik meneer wilde uitleggen waar wij in geïnteresseerd waren was zijn opmerking u bent beschoft want tot December kunnen wij niets voor u betekenen.
Nou dit was net alsof ons een klap in het gezicht gegeven werd. Heb meneer toen gezecht dat hij degene was die onbeschoft was en niet eens wist waarnaar en wat wij wilden kopen/ installeren. Nou meneer was duidelijk niet geïnteresseerd in ons en duwde ons twee boeken in de hand draaide zich om en weg was hij. Heeft ons geen stoel aangeboden of ook maar geluisterd naar wat wij precies wilden. Als hun werk net zo is als hun klantvriendelijkheid zijn we blij dat we met zo’n firma niet in zee zijn gegaan. Kan me niet voorstellen dat iedereen in deze zaak zo is maar als deze meneer de Firma zo representeert bij iedereen dan is dat een enorme domper voor deze zaak. Door deze heer zijn ze de installatie van twee complete badkamers misgelopen.

Reactie Store33:

Goedemorgen Mevrouw,
Bedankt voor het bericht. Excuses indien u de ervaring zo heeft ervaren of opgenomen. Wij hadden inderdaad geen gewenste invulling op uw wensen/situatie. Hopende dat jullie slagend worden bij een andere aanbieder.
Klantenservice
Store33 BV

Score voor Store33: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: