Informatie op de website of in de winkel

Paul

Na en tijdens aankoop slecht geinformeerd en bedrijf is nauwelijks bereikbaar

zowat alles

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte, Wij ontvingen bericht van uw review over ons bedrijf via Feedback Company.
We vinden het ontzettend vervelend dat u blijkbaar (nog) niet de dienstverlening gekregen heeft die u van ons mag verwachten en willen u bij deze allereerst onze excuses aanbieden voor de negatieve indruk die wij als bedrijf op u gemaakt hebben. Wij hebben via Feedback company hier melding van gekregen omdat je als bedrijf bij Feedback company, alvorens de review gepubliceerd wordt, eerst de mogelijkheid krijgt om contact te leggen over de review zodat alsnog een oplossing aangedragen kan worden. Zij kiezen voor deze werkwijze omdat deze het meest doeltreffend is en leidt tot optimale klanttevredenheid en inzicht in de wijze waarop bedrijven met klachten omgaan ‘onder het mom van… van klacht naar kracht’.
Voor zover wij momenteel kunnen bekijken heeft u geen klacht bij onze directie/klantenservice ingediend over deze vervelende gang van zaken. Kan dat kloppen?
Wij hadden natuurlijk liever zelf, in een eerder stadium, uw klacht ontvangen in plaats van op deze wijze (online), dan hadden we u wellicht sneller een passende, klantgerichte oplossing aan kunnen bieden en was de ergernis die u omschrijft misschien te voorkomen geweest.
We begrijpen na het lezen van uw review dat u teleurgesteld bent, dat is uiteraard niet de bedoeling.
We kunnen op basis van de ingevulde gegevens (alleen uw voornaam en e-mailadres) echter niet de juiste informatie erbij zoeken omdat er geen ordernummer ingevuld is bij de review.
Zonder deze informatie kunnen wij helaas geen oplossing aanbieden en/of fouten rechtzetten.
We hopen op uw reactie en willen u bij voorbaat bedanken voor uw medewerking en feedback.

't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5