Informatie op de website of in de winkel

Le Doux

Erg slechte ervaring. Ten eerste een aantal bedrijven onder dezelfde naam of iets dergelijks. Vrij onduidelijk met wie je te maken hebt. Orvelte, 't stokertje, nog een bedrijf dat dan levert. Bestelling gedaan omdat ze konden leveren binnen aantal weken. Niet nagekomen, mailen, mailen, bellen. Pas laat reactie. Dan draaien ze de boel om. Zij kunnen er toch niets aan doen dat de spullen bij hun niet geleverd worden. Uiteindelijk toch te leveren. Moet ik vooruit betalen. Aan de deur kan niet. Weer de boel omdraaien. Zij kunnen klanten toch niet vertrouwen? Wat als die niet betalen? Wordt letterlijk gesteld. Ik heb vrij moeten nemen om de boel in ontvangst te nemen. Dan komen ze niet. Als ondernemer kost me dat erg veel geld. Schouw in de woonkamer uitgebroken om de kachel te plaatsen. Dat ligt nu al maanden open en bloot. Nu moeten we elders kachel bestellen. Weer gedoe, weer wachten, weer vrije dagen. Al met al erg teleurstellend en niet betrouwbaar. En dat nog het meest omdat ze niet de hand in eigen boezem steken. Dat maakt dat ik e.e.a. juridisch ga proberen te claimen. Eg jammer dit allemaal.

Klant is koning: Reageer pro-actief wanneer je in gebreken blijft. Reageer terug. Erken je eigen fouten, leg deze al helemaal niet bij de klant biedt excuses en kom tegemoet in ontstane schade.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer Le Doux, We zijn erg verbaasd over uw review. U heeft bij ons een kachel besteld die helaas een langere levertijd had dan verwacht, dat komt jammer genoeg vaker voor tegenwoordig, daar zijn we zelf ook niet blij mee en vinden dat erg vervelend voor onze klanten. Het is helaas een situatie in onze branche, en die van vele anderen, waar wij geen invloed op uit kunnen oefenen. Toen we alles uit konden leveren (inmiddels al een paar weken geleden) heeft onze logistieke partner u een datumvoorstel gedaan met een factuur en betaallink. In deze mail staat duidelijk vermeld dat er een paar dagen voor bezorging betaald moet worden, in uw regio kunnen we helaas niet onder rembours leveren. Als u niet van tevoren wilt betalen is het ook altijd mogelijk om de kachel bij ons op te halen. U wilde zelf jammer genoeg de order annuleren omdat u niet van tevoren wilde betalen. Wij laten de order liever doorgaan want een annulering kost ons ook geld, maar we hebben deze annulering op uw nadrukkelijke verzoek kosteloos verwerkt. We begrijpen uw claim en review daarom niet. Van ons hoeft u niet elders een kachel te bestellen alles staat namelijk al geruime tijd voor u klaar. Daarnaast heeft u blijkbaar een dag vrij genomen terwijl in het datumvoorstel stond dat de bezorgafspraak uitgesteld moet worden als de betaling niet gedaan is. We hebben het bovenstaande een paar weken geleden al met u gecommuniceerd. We vinden het erg jammer dat u naast de annulering ook nog een dergelijke review plaatst. Een teleurgestelde groet van 't Stokertje.

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee