Informatie op de website of in de winkel

Fam. Van Lent

Wij hebben zeer slechte ervaringen met het 't Stokertje en spijt dat wij onze kachel hier hebben gekocht.

Allereerst verloopt o.a. communicatie na aankoop van de houtkachel zeer slecht.
Niet teruggebeld worden ondanks de urgentie te hebben aangegeven vanwege de noodzaak van de juiste maat voor de nieuwe schoorsteen en kachelpijp. Om een reactie te krijgen zijn er meerdere telefoongesprekken en e-mails nodig geweest om een reactie te krijgen. Wij kregen een reactie na 3 weken en had de verkeerde maten doorgekregen waardoor de pootjes van onze Altech kachel opmaat geslepen moesten worden eind resultaat niet zoals gewenst.

Daarna de levering die ook waardeloos is verlopen in zowel communicatie als het nakomen van afspraken. Levering bij ondertekening aankoopformulier maximaal 3 weken uiteindelijk 3 maanden. De kachel zou uiteindelijk op 20 december geleverd worden. Een dag verlof opgenomen van het werk maar om 16:30 maar eens gebeld of er informatie is hoe laat de kachel geleverd wordt. De kachel kan tot 18:00 geleverd worden dus moest nog even geduld hebben is mij verteld. Paar minuten voor 18:00 nog geen levering dus zelf maar weer bellen. Dit keer was de reactie sorry meneer maar de kachel word vandaag niet geleverd en het systeem werkt niet meer dus we kunnen niet achterhalen waar de kachel is. Resultaat voor niets de hele dag thuis zitten wachten en zelf blijven bellen om informatie te krijgen.
Volgende dag gebeld door t' Stokertje meneer het is heel vervelend maar we zijn uw kachel kwijt en we weten niet waar hij is.... best bijzonder om een kachel van ca. 200kg kwijt te raken zou je denken. Dus maar weer afwachten wanneer er gebeld zou worden dat de kachel gevonden is. Op 23 december is de kachel uiteindelijk na veel bellen en frustratie geleverd.

Nadat wij de kachel hadden uitgepakt viel direct op dat de bovenplaat (speksteen) helemaal vol zat met spikkels wat lijkt op glimmende metaal deeltjes. Bij navraag wat dit voor deeltjes zijn blijken de deeltjes pyriet te zijn. Volgens t' Stokertje kan dit geen kwaad en is er niets aan te doen. Het gaat er natuurlijk niet om of dit kwaad kan maar esthetisch was dit erg lelijk door de grote hoeveelheid pyriet. Zoals ik inmiddels gewend ben van 't Stokertje geen oplossing maar gewoon niets meer laten horen "goede" aftersales...not... Uiteindelijk zelf maar contact gezocht met Altech. Door Altech zijn wij zeer correct en oplossingsgericht geholpen. Zij gaven toe dat er wel erg veel pyriet in de steen zat en zij begrijpen dat dit ongewenst is (zonder discussie). Binnen 2 dagen was er een monteur volgens afspraak aan huis en heeft de boventegel onder hun garantie vervangen, dat is pas ontzorgen en service!

Breed assortiment in winkel

Deze heb ik destijds telefonisch al doorgegeven communicatie en aftersales.
Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe de vestiging Epe met ons is omgegaan.

Alle correspondentie heb ik nog voorhanden.
Wij zijn zeer benieuwd of deze review wel effect heeft.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

We hebben deze klacht met de familie Van Lent doorgenomen. We hebben ook aangegeven dat we liever zelf de klacht ontvangen hadden zodat we dit op hadden kunnen lossen. Helaas is dat niet gebeurd en hebben we op die manier niet de kans gekregen om een fout goed te maken. Omdat we er verder niets meer aan konden veranderen hebben we onze excuses samen met een bos bloemen gestuurd en kregen een vriendelijke mail terug. Op ons verzoek om de review aan te vullen of te nuanceren is helaas niet gereageerd, vandaar dat we nu zelf alsnog een reactie plaatsen zodat toekomstige klanten wel weten dat we klachten/klantenservice zeer serieus nemen.

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee