Informatie op de website of in de winkel

Familie neele

Enige nuance als aanvulling op onderstaande:
het word niet gewaardeerd als men hier een negatieve recensie plaatst op basis van ervaringen indien men zelf niet eerst contact heeft opgenomen met de klachten afdeling, dit is begrijpelijk.
er is inmiddels een mailwisseling geweest tussen de klachten afdeling en ons.
wij zijn verzocht om foto's op te sturen over de situatie thuis mbt de haard.
als oplossing word geboden dat er iemand komt om een kabel te trekken van de meterkast via de kruipruimte naar de haard om deze alsnog van stroom te voorzien.
Dit vinden wij een adequate oplossing.
helaas is het wel zo dat de klachtenafdeling in de verdediging schiet tijdens hun mailwisselingen en wij een verzoek krijgen om onze review aan te passen omdat het slecht is voor hun imago.
Het is correct dat wij hebben verzuimd om de klacht neer te leggen bij de klachtenafdeling en dit hadden wij juist wel moeten doen. ik zal hierdoor mijn ster beoordeling wijzigen, maar de onderstaande tekst blijft staan aangezien het hier over een persoonlijke ervaring gaat, en deze was niet best.
ik hoop dat het bedrijf hier iets mee doet en de onderlinge communicatie verbeterd, aangezien wij (als ik in het lijstje kijk) niet de enige zijn met deze ervaring.

onze ervaring:

Eind januari in de winkel wezen kijken.
We moesten direct voor de koop tekenen anders kostte een kijkbezoek van de monteur geld. (konden we nog wel enigzins begrijpen) toen het volgende:

We ontvingen geen informatie meer en ook geen status updates. Toen een melding gehad dat de kijkafspraak op 12 februari was, hele dag thuis geweest om op de monteur te wachten. Om 16u werden we gebeld dat de monteur niet meer kon komen, maar er was donderdag alweer plek.
Je raad het al, de betreffende donderdag hebben we zelf gebeld om 12u omdat er nog niemand was. De planning wist niets van een afspraak! Weer een vakantiedag ingeleverd. 28 februari zou er wel iemand langskomen en die is ook geweest rond 8:30, heeft alleen in de kruipruimte gekeken en is toen vertrokken. We zouden binnen 1 a 2 dagen de offerte krijgen. Uiteindelijk maar na 5 dagen zelf gebeld. "nee meneer, zo snel gaat een offerte niet" aha. Ze zouden hem voor het einde van de week toesturen. We kregen de offerte pas halverwege maart. De haard en de monteur kwamen pas op 9 mei. Deze heeft op die dag een gat geboord in de vloer en muur en de haard geplaatst. Aansluiten ging niet, er zat blijkbaar een buis in de kruipruimte in de weg die de monteur bij het kijkbezoek niet had gezien, de afstand van meterkast tot plaatsing was meer dan bij het kijkbezoek opgegeven en het aansluiten was een klus voor twee man. Het zou 3 weken duren voordat de volgende monteur langs zou komen om de boel af te maken. Hierop hebben we zelf direct gebeld want dit werd ons te gortig. "nee kan niet eerder, geen plek, we hebben een zeer strakke planning, we hebben niemand beschikbaar" we hebben alle excuses gehoord. Toen redelijk boos geworden, en toen konden er de week erop ineens wel twee monteurs staan. 1 week verder: haard aangesloten! En hij werkt. Maar daar is ook alles mee gezegd. Er ligt vermiculiet op de brander wat roet als de haard aanstaat, en aan de achterzijde steekt een gele mantelbuis 30cm uit mijn vloer. Na de haard opgestookt te hebben ging hij niet meer aan. Handleiding gepakt.
Haard piept: batterijen receiver leeg.
Nieuwe batterijen erin gedaan en zowel de afstandsbediening als de wifi box werken weer. "zal wel lege batterij zijn die geplaatst is" dachten we. Dag erop weer leeg. Toen weer gebeld. Gemeld dat hij of defect is of verkeerd is aangesloten, in de handleiding staat namelijk dat het aangesloten is met een adapter op 220v. Dit wisten ze niet, moest worden uitgezocht. Duurde dik een week. Uiteindelijk kregen we te horen dat de monteur de adapter had vergeten. Die word inmiddels opgestuurd. Mogen we zelf oplossen dus. Er zit immers geen 220v aansluiting bij de haard, is ons namelijk nooit verteld dat dit noodzakelijk was.
We zijn echt zeer teleurgesteld in het handelen van dit bedrijf, we hebben 1 maal excuses gehad toen ik boos werd aan de telefoon en 1 keer korting van een kleine 200 euro. .

Monteur kan goed figuurzagen

interne communicatie verbeteren, zorg dat de klant juist geinformeerd is en niet zelf hoeft te gaan zoeken op het internet

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 2.5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee