Stern

P. van Amsterdam

Herstel van Achterbumperschade

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn eerste ervaring was prima en was de reden voor mijn volgende bezoek maar na mijn laatste bezoek kon ik niet de gelijkwaardige kwaliteit aantreffen. Spuiter had een ongeval gehad en werk moest een week uitgesteld worden. Dit was geen probleem en onderling afgestemd en als tegemoetkoming heb ik keurig vervangend vervoer gekregen. Na het ophalen van mijn auto moest ik thuis constateren dat de bumper en onderbumper niet juist gemonteerd waren en schroeven in de nog wat zachtere lak gedraaid zijn en aantippen en het leveren van de lakstift niet zijn gedaan. Al met al de indruk dat dit alsnog een haastklusje is geweest voor een voor mij aanzienlijk bedrag. Bij het afstemmen werd juist verteld dat Stern wellicht niet de voordeligste is maar staat voor hoge kwaliteit. Hiervoor heb ik na het weekend contact opgenomen en was de oplossing dag ik op elk moment langs kon komen en dan het aantippen en de lakstift direct verzorgd worden. Dat is voor mij prima op een droge dag maar juist opvolging qua controleren van het herstelwerk werd niet over gesproken.

Score voor Stern: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: