Stern

Stefan

In maart heb ik een auto aangeschaft bij SternPoint in Wateringen, rommelige oplevering van de auto waarbij verschillende punten vergeten waren. Ruitenwissers waren af en aan vervanging toe, onderdelen voor de tikkende deur waren nog niet binnen, winterbanden vergeten, laadkabel zat onder de zwarte smeer (zo uit de werkplaats gehaald) en ook op de afgesproken bijgeleverde mattenset zou ik nog 3 weken moeten wachten!
Uiteindelijk na 3,5 week werden de matten geleverd welke totaal niet aansloten bij het interieur van de auto. Ze hebben op internet gespeurd naar de goedkoopste matten welke donkerblauw blijken te zijn, anders als het compleet zwarte interieur van de auto. Hierover heb ik meerdere keren contact gehad, maar dit wordt niet opgelost.
Blijkbaar hoeven klanten niet te verwachten dat er bij een vrij prijzige auto ‘gewoon’ originele matten worden geleverd welke vijf tientjes duurder zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring met SternPoint is dat ze erg laks zijn met het regelen van een goede aflevering, dit duurt erg lang allemaal en ik word als klant niet serieus genomen. Service welke verwacht mag worden bij een rommelige standalone garage en niet bij een SternPoint vestiging.

Score voor Stern: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: