Sterhout

mark

In plaats van gemengd hout (eiken en berken) zoals beloofd op website en mondeling toegezegd werd alleen Essenhout geleverd. Dit hout beviel ons niet en werd een klacht ingediend. Als compensatie werd minimaal 4 kuub gemengd hout zonder leveringskosten aangeboden. Gezien maar 2 kuub was besteld heb ik van deze aanbod vanaf gezien. Hierop kreeg ik een zeer onvriendelijk reactie van Sebastian hij adviseerde oa om een ander leverancier te zoeken. heel fijn

Reactie Sterhout:

Wat jammer dat u deze review plaatst. We willen hier toch even op reageren.
De los gestorte stookmix bestaat altijd uit verschillende soorten loofhout met wisselende samenstelling. Er is ruim 2 kuub droog hout geleverd, een prachtige mix van essen- en beukenhout. Voordat het hout is gestort is dit nog met mevrouw overlegd en dit was akkoord.
U gaf aan het gewend te zijn om eiken- en berkenhout te stoken. Aangezien dit de eerste keer was dat u bij ons hebt besteld weten wij niet wat u gewend bent. Wij hebben geleverd wat is beloofd: een mix van droog loofhout met wisselende samenstelling. In uw geval essen- en beukenhout. Uw voorstel om ter compensatie 2 kuub eikenhout gratis te bezorgen is in onze ogen dan ook niet erg redelijk.
Als we iets niet goed hebben gedaan bij onze klanten dan lossen we het graag op. Maar na veel contact over en weer zijn we er helaas niet uit gekomen met elkaar. De mail van Sebastian is dan ook niet onvriendelijk bedoeld. Als u eiken- en berkenhout wilt stoken dan kunnen we op voorhand niet beloven dat dit in de stookmix zit. Het lijkt ons beter dat u een andere houtleverancier zoekt die wel aan uw wensen kan voldoen.

Score voor Sterhout: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: