StemPunt

Jantine

Ik vind het erg leuk om enquêtes in te vullen. Het is handig dat je een melding in je email krijgt wanneer er een enquete klaar staat.
Echter vind ik wel dat de punten erg weinig zijn die je krijgt in vergelijking met andere enquête pagina's. Op deze manier duurt het erg lang voordat je genoeg punten hebt om in te wisselen.

Reactie StemPunt:

Hartelijk bedankt voor je feedback.
We begrijpen dat je een hogere beloning zou willen zien, maar dit is op dit moment niet mogelijk.
Om voor iedereen een leuke bon in het assortiment te kunnen aanbieden, proberen we een zo divers mogelijk aanbod te faciliteren. Van een bezoek aan de bioscoop tot een cosmetica/parfum bon die besteed kan worden bij ICI Paris. Hierbij hebben we tevens bonnen toegevoegd die in te wisselen zijn vanaf 3700 punten of zelfs al 2700 punten.
Daarnaast bieden we onze leden tegenwoordig meer verschillende manieren om punten te verzamelen. Zo kennen we bijvoorbeeld extra punten toe wanneer je een familielid of vriend/vriendin aanbrengt. Dit kan behoorlijk oplopen. We noemen dit StemPunt Vriendenvoordeel. Wij vinden het een leuke actie. Hopelijk jij ook. De uitnodiging om te delen met vrienden en familie kan je vinden bij jouw persoonlijke account. Hier lees je er meer over: https://stempunt.nu/portal/stempunt/helpdesk/mgm.
Ook zijn er punten te verdienen met het inbrengen van een onderwerp voor het Topic van de dag. Hier kun je elke dag op een actuele stelling stemmen, maar onze panelleden denken hierin graag mee.
We nemen je feedback van harte mee en hopen je middels de geboden alternatieven door StemPunt toch leuke acties te bieden om aan deel te nemen en te blijven sparen.
Anne Blok
HelpDesk StemPunt