Roel

Goed product met uitstekende service

Het is goed om te horen dat stellingkast.nl continu aan het werken is aan nog betere service en een betere website. Naast de super handige configuratie tool online, alle beschikbare informatie en het gemak van het online bestellen, brengen ze namelijk de super kwaliteit van hun producten naar mijn mening echt te weinig onder de aandacht. Beste mensen: deze stellingkasten biedt een weelde aan mogelijkheden, van eenvoudige opslag tot heuse design meubels. Daarbij is de sterkte en kwaliteit van het materiaal onovertroffen!

Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die de kasten, het materiaal en de prijzen vergelijken met het gemiddelde spul dat door de bouwmarkten als Gamma, Praxis, etc. wordt verkocht. Maar daar maakt men echt een fout: die spullen zijn zeker handig... voor in je tuinhuisje of daar waar je het niet ziet en geen echt zware spullen hebt. Kortom: het is niet te vergelijken, omdat de gebruikte materialen van stellingkast daadwerkelijk de last kunnen dragen (100kg per plank!) die wordt geadverteerd.

Tenslotte, om deze zegetocht af te sluiten: wat een super aardige mensen werken er bij stellingkast. Ik zou willen dat alle online shops aan bovenstaande konden tippen!

Hartelijk bedankt!

Score voor Stellingkast.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja