Van Hespen

Prima bedrijf, snelle levering. Minpunt is dat het product er minder mooi uitziet als twee jaar geleden en ook niet meer helemaal qau maatvoering. De kasten die ik nu bestel zijn 3cm lager dan twee jaar geleden. Het aantal posities voor planken os de helft minder en de afwerking is niet meer zo mooi. De oude hadden een nette ronde afwerking en nu is dat slechts een schuin kantje. Minder stylish. Oudere planken passen ook niet goed in nieuwe zijkanten. Toch ook meer butsen en krassen. Jammer. Voor de rest een prima kast

Reactie Stellingkast.nl:

Bedankt voor de review, we zijn inderdaad overgestapt op een ander systeem zodat we nu ook o.a. staanders voorzien van zijwanden kunnen leveren. Jammer dat u een zending heeft ontvangen met meer oneffenheden dan gewenst.....de kopse kanten van de houten legborden zijn inderdaad niet rond maar bevatten een vellingrandje wat wij zelf wat strakker vinden. Het systeem is inderdaad moeilijk uitwisselbaar met het voorgaande......blij zijn we dat u het toch een prima kast vindt.

Score voor Stellingkast.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja