Kinderopvang anoniem

Ik koop al jaren kasten bij dit bedrijf, of voor werk of voor prive. De leveringen echter zijn duur en niet van deze tijd. Er wordt geleverd tot aan de deur van het pand of complex waar je woont, niet tot aan je eigen voordeur. Dat maakte dat ik thuis zat met een baby, een enorme kast liet bezorgen en de bezorgers vroegen of ik dit zelf even naar boven kon brengen (terwijl wij gewoon een lift in het gebouw hebben). In mijn eentje was dit niet te tillen en uiteindelijk na de bezorger te hebben gesmeekt heeft hij me een beetje geholpen. Dit betekent wel dat als je op een verdieping (of meer) hoog woont en je niet zo sterk bent je, je een groot probleem hebt. De kasten zijn niet goedkoop en de levering is erg duur (als je 1 plankje extra wil betaal je opnieuw 40 euro leveringskosten). Dan verwacht je meer van de levering en service, dus dit is een reden voor mij om de kasten niet meer te kunnen bestellen helaas. Zonde!

Kasten zijn voor iedereen gemakkelijk in elkaar te zetten, ook in je eentje. Gemakkelijk ook weer uit elkaar te halen en later weer in elkaar te zetten.

Reactie Stellingkast.nl:

Bedankt voor uw review, helaas 2 sterren maar juist belangrijk zodat wij kunnen werken aan verbetering....... jammer dat dan door de aanlevering van de transporteur de ontevredenheid ontstaat, ik vind ook dat de chauffeur in dit geval wel even had mogen helpen (ik heb ook begrepen dat onze transporteur wat wisselingen met personeel heeft gehad en nu de boel wel weer beheersbaar heeft).
In principe berekenen wij door wat de transporteur rekent. Onze transporteur levert de goederen in principe achter de 1e deur b.g. indien mogelijk. Voor een complete levering wordt € 35,-- gerekend en voor een handzaam pakket € 18,-- (echter wel excl. btw).
Natuurlijk hopen wij dan toch dat u de volgende keer weer bij ons bestelt, als er een bijzonderheid is bij de levering kunt u eventueel ook voor de bestelling even bellen zodat we dan nog wat extra aandacht kunnen geven aan de levering.

Score voor Stellingkast.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee