Loods XL

Levering op tijd
Expertise

Malon

Koop hier alsjeblieft niet. Dit bedrijf heeft absoluut geen verstand van het maken van meubels en niet instaat normaal te communiceren!!

Wij hebben hier een badkamermeubel gekocht voor 580 euro totaal. Bij levering zijn wij heel erg geschrokken. Meubel was scheef in elkaar gezet, schroefgaten zichtbaar, laden liepen aan en de binnenkant van de lades konden totaal niet tegen vochtige ruimtes. Bij levering meteen wat van gezegd alleen begonnen hier de problemen met dit asociale bedrijf. Ik heb voor een speciale coating gekozen waardoor hij beter tegen vochtige ruimtes kan(wel handig voor een badkamermeubel) hierdoor kon het product niet geretourneerd worden want ik had het meubel gepersonaliseerd. Ook werd mij verteld dat er helemaal vakkundige mensen werken bij dit bedrijf en dat mijn meubel wel zou deugen en goed in elkaar zat. Ik werd totaal niet serieus genomen en heb heel veel moeten mailen en bellen om iets te bereiken. Uiteindelijk wouden er mensen toch bij mij thuis langskomen om de problemen te verhelpen. De al veel te late afgesproken tijd zouden ze niet halen (22:00) en dachten dat het wel normaal zou zijn om op een doordeweeksedag om half 1 snachts bij ons dat meubel te komen repareren. Toen ik zei dat ik dit geen normale zaak vind, werd ik gewoon uitgelachen en werd er gezegd dat hun gewoon zo werken.

Paar dagen later heeft een flapdrol bij mij thuis op het meubel voor de show iets lopen schuren en zonder weer te lakken of zijn troep op te ruimen, zo weer weggegaan.

Uiteindelijk heb de geschillencommissie moet inschakelen en is er een expert bij mij komen kijken. Uiteraard hebben ze mij in gelijk gesteld en hebben ze besloten dat ik mijn geld terug moet krijgen en het meubel opgehaald moest worden. Ook zou dit bedrijf de kosten moeten vergoeden die ik extra heb moeten betalen voor het inschakelen van de geschillencommissie. Alsnog wil dit bedrijf zijn zaakjes niet volledig goed afsluiten en moeten om dit kleine bedrag toch nog even moeilijk doen. Al met al de slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad. Alsjeblieft mensen koop hier niet. Mocht iemand dezelfde ervaring als ik hebben meegemaakt met dit bedrijf en mocht je hulp willen hoe je dit juridisch kan regelen kun je me een mailtje sturen. Ik help je graag. malonvandenbrink@gmail.com

P.s. Ik heb trouwens nu een heel mooi steigerhouten badkamermeubel hangen voor de helft van de prijs en die gemaakt is door iemand die wel verstand heeft van het maken van meubels

Cursus timmerman, meubelmaker & communicatieve vaardigheden volgen

Reactie Loods XL:

Beste Malon,
Bedankt voor je review.
De klachten over het badmeubel hebben wij proberen op te lossen, helaas was dit niet voldoende voor je. Je geeft aan dat de binnenkant van de lades niet tegen vocht kunnen, wij verkopen wekelijks honderden badmeubels met deze lades en hebben hier nooit klachten over, de lades zijn dus wel degelijk geschikt voor in de badkamer.
Je geeft aan dat wij niet in staat zijn normaal te communiceren maar noemt vervolgens onze meubelmaker een ‘flapdrol’. Jammer om te horen.
Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat onze chauffeur vertraging oploopt. Dit is telefonisch vertelt met de vraag of het nog mogelijk was om langs te komen, mocht dit niet kunnen dan is dat vanaf onze kant uiteraard geen probleem en plannen we je opnieuw in. Echter vond je het dan te lang duren en zijn wij alsnog langs gekomen.
Wij hebben de betaling retour gestort binnen het gestelde termijn en hierbij is het voor beide partijen afgesloten.
Steigerhouttrend

Score voor Loods XL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Badkamermeubel