Paul Uildriks

Ik heb hier stoelen en een stoelhoes besteld. Stoelen zijn na een paar dagen geleverd en de stoelhoes stond in back order en zou 4 weken later geleverd worden. Vervolgens heb ik na 4 weken gevraagd wanneer heb ik de stoelhoes zou ontvangen die ik toen ook al betaald had.
Hier werd niet op gereageerd. Vervolgens heb ik 2,5 week later nogmaals een mail gestuurd dat ik het slecht vind dat er niet gereageerd wordt en dat ik mijn betaalde bestelling nog niet ontvangen had.

Daarop werd wel gereageerd waarin men mij vertelde dat men wel een aantal klanten hadden geïnformeerd over hernieuwde vertraging en dat men nu eind augustus verwacht te kunnen leveren. Men kon zich de mail niet voor de geest halen. Ik heb vervolgens hierop gereageerd met een kopie van de eerder verstuurde mail.
Hierop werd gereageerd dat men de mail over het hoofd had gezien.

Ik heb vervolgens aangegeven dat ik mijn geld graag terug wilde van de stoelhoes en dat ik niet langer vertrouwen had in het bedrijf. Men heeft daarop wel gelijk gereageerd en betreurde de samenloop van omstandigheden.

Geld inmiddels ontvangen.

Doe wat je beloofd en informeer mensen over hun bestelling.

Reactie STAYATHOME:

Beste Paul,
Bedankt voor uw review. Zoals ik u al eerder heb aangegeven zijn wij inderdaad vergeten op uw mail van 25/07 te reageren om u te melden dat de stoelhoes meer vertraging op zou lopen dan gepland.
Als ik alle overige status-updates, e-mails en de uiteindelijk creditering van uw stoelhoes bekijk zie ik dat dit gelukkig allemaal op dezelfde dag of uiterlijk de ochtend erna beantwoord of behandeld is.
Jammer dat deze ene fout zo'n impact heeft op uw totale winkelervaring waardoor deze uiterst negatieve review tot stand is gekomen.
Desondanks wens ik u veel plezier van uw tuinset,
Martijn

Score voor STAYATHOME: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee