HansdeVriesIT

Goed. ZZP-sessies waren informatief zowel van internen als externen.
Mijn aanvankelijk niet al te grote enthousiasme, door een slepende reorganisatie en jarenlange stress, werd persoonlijk of als een soort inhoudelijke kritiek opgevat kreeg ik het idee, waardoor in het begin de samenwerking met jullie stroef was, maar ik was gewoon nog niet echt klaar om de knop om te zetten naar het ZZP-er schap. Dus verwacht niet dat iedereen super enthousiast is en vat dat niet persoonlijk op. Reeds besproken met Janneke.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Het ondernemersplan is zonder slag of stoot goed gekeurd door het UWV en ik had weinig meer gedaan dan de modules invullen en wat feedback van Frank erin verwerkt. Ok, ik ben ZZP-er in de IT en laat me verhuren, dus het ondernemersplan is dan eenvoudiger, maar toch.
Voel me verder goed voorbereid qua fiscale aspecten, regelingen e.d.

Reactie Startersloket:

Hans bedankt voor jouw feedback. Ondanks de stroperige start hebben we uiteindelijk het traject gezamenlijk tot een goed einde gebracht. Voor nu wil ik je heel veel succes wensen met de verdere stappen die je gaat zetten als zelfstandig ondernemer.
Ik wil je in ieder geval meegeven dat je altijd contact met ons op mag wanneer je even opzoek bent naar een klankbord.
Ondernemende groet,
Joeri Goede