Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Vegt

Best goed

Goede planning. Trap precies binnen de gestelde periode klaar. Mooi resultaat.

Hebben zelf moeten navragen hoe laat de monteur zou starten. Kregen hier geen bericht over. Verkoper meldde ons dat de trap kraakvrij zou worden. Helaas kraken sommige traptreden nog steeds.

Hoe heeft u de firma Stairz gevonden?

Google (als zoekopdracht), Stairz.nl

Reactie Stairz Traprenovatie:

Beste familie Vegt,
Hartelijk dank voor uw review. Het is onze handelswijze om onze klanten altijd de week voor de renovatie te bellen en een aantal punten door te spreken, vervelend dat dit bij u niet juist is gegaan.
We hebben dit jaar te maken met hoge luchtvochtigheid waardoor dit soort problemen kunnen ontstaan en na verloop van tijd als de luchtvochtigheid daalt weer verdwijnen.
Het kraken van traptreden wordt veroorzaakt door het werken (uitzetten en krimpen n.a.v. luchtvochtigheid en temperatuur) van het materiaal en de bestaande trap waar onze producten op worden bevestigd.
Dit natuurlijke proces kunnen wij niet beïnvloeden.
Wij geven dan ook altijd aan in het verkoopgesprek dat we niet garanderen dat de trap en haar onderdelen niet op enig moment kunnen gaan kraken.
Mocht de situatie niet veranderen binnen drie weken dan kunt u contact met ons opnemen en zal ik onze service monteur bij u langs sturen.

Score voor STAIRZ BV: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Traprenovatie