Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Kees van Leeuwen

Eerste contact in de showroom is prima. Bij het maken van de offerte is alles duidelijk uitgelegd en besproken. Bij de uitvoering bleek dat de afwijkende afspraken niet bij de monteur bekend waren. De monteur komt beide dagen zonder bericht veel te laat aan. Op een email met punten die niet goed gegaan waren, wordt niet gereageerd.

Goede materialen, snelle offerte

- Beide dagen was de monteur echt veel te laat (drie kwartier en 1uur en drie kwartier). Communiceer met de klant als afgesproken tijden niet kunnen worden nagekomen. Een telefoontje kan toch niet het probleem zijn.
- Er is niet gereageerd op een mail die ik heb verstuurd over de zaken die niet goed gegaan zijn. Gemiste kans

Hoe heeft u de firma Stairz gevonden?

Google (als zoekopdracht)

Reactie Stairz Traprenovatie:

Beste meneer van Leeuwen,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend dat de monteur beide keren te laat arriveerde. Hiervoor hebben wij u ook eerder onze excuses al aangeboden en we hebben de monteur hierop aangesproken.
Op uw mail met punten van 26-1 hebben wij gereageerd. Zie hiervoor ook ons bericht op 7-2.
De kier in de trede is inmiddels hersteld. En de overige punten hebben wij besproken met de adviseur en de monteur.
We gaan er van uit dat alles inmiddels naar tevredenheid is opgelost.
Team Stairz.

Score voor STAIRZ BV: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Stairz trapbekleding