SRM

1967 beoordelingen

Marco

Er zit in deze cursus een hele grote overlap tussen de modules. Ik had het gevoel dat dit korter en efficiënter zou kunnen als niet ook elke module los verkocht zou worden aan andere cursisten. Hierdoor zat er voor mijn gevoel weinig samenhang in de cursus Content Specialist, Het waren eerder 4 losse cursussen, Vandaar dat ik dan ook spijt heb dat ik niet alleen de losse modules heb gevolgd die voor mij het interessantste waren.
Het lesmateriaal was bij een groot deel van de cursus slechts naslagwerk, slechts 1 boek werd intensief gebruikt, de overige 2 boeken nagenoeg onaangeroerd.
De virtual classroom is geen fijne leeromgeving. Lastig in gebruik. Er is weinig interactie. Het voelt alsof je de hele dag naar een PowerPoint presentatie zit te kijken.
De eindopdracht komt veel te snel op het einde van de cursus, zit slechts 2 weken tussen. Dit komt doordat er wel wordt geschoven met cursusdata, maar de einddata voor de opdracht wordt niet aangepast. Dit legt extra druk op de cursist.
Ik zou de cursus niet aanbevelen bij collega's, hooguit om losse modules te volgen. Voor mij persoonlijk ook veel te commercieel en marketing gericht. Er zou meer aandacht mogen zijn voor de non-profit sector.

Score voor SRM: 3/5
Gevolgde training: