SRM

1967 beoordelingen

Koen

In de planning ging een hele hoop mis. Mijn examentraining en live businesscase werden pas ingepland 11 maanden na de laatste lessen. Ik had toen de opleiding al ruim een halfjaar afgerond. Ik heb meermaals aangegeven dat ik daarom niet aanwezig zou zijn bij de businesscase en examentrainingen, maar kreeg alsnog telefoontjes van de docenten die mij verwachten op deze momenten.

Daarnaast kreeg ik aanvankelijk een verkeerd boekenpakket (voor businessmarketing ipv consumentenmarketing B2)

Ten derde was het jammer dat de B2 module online was ivm weinig aanmeldingen. De online lesomgeving (Vitero) werkte ook totaal niet gebruiksvriendelijk.

Waarom beoordeel ik de opleiding dan toch zo hoog?
Ook al ging er best wat mis, de communicatie met SRM verliep altijd erg prettig. Ik heb alleen maar vriendelijke en meedenkende mensen aan de telefoon gehad. Daarnaast ben ik erg te spreken over de docenten die ik heb meegemaakt. Zij waren vakbekwaam, enthousiasmerend en hebben mij erg gemotiveerd.
Ook buiten de lessen om waren zij te bereiken met vragen en zelfs toen het lesprogramma al was afgelopen kon ik bij ze terecht met vragen en voor advies. Ook de inhoud van de opleiding was erg goed en sloot aan bij de NIMA examens (schriftelijk en mondeling) die ik heb afgelegd.

Kortom: een goede opleiding, vriendelijke mensen en zeer goede docenten. De randzaken daaromheen kunnen echter nog verbeterd worden.

Reactie SRM:

Beste Koen, bedankt voor het delen van je feedback met ons. Je verbeterpunten nemen wij uiteraard met ons mee ter verbetering van de kwaliteit en service. Verder zijn we blij om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding en hoe alles uiteindelijk toch goed is gekomen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
SRM

Score voor SRM: 4.5/5