SRM

1967 beoordelingen

Aanmelden ging rommelig. Ik kreeg in eerste instantie geen bevestiging en geen toegang tot de online omgeving. Toen ik belde, bleek dat ik wel kon meedoen. Mooi! Ik kreeg inloggegevens en de bevestiging maar werd twee dagen van te voren gebeld dat de cursus vol zat. Aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ging. De dame aan de telefoon vertelde dat ze nog even haar best voor me ging doen en dat ze er bij me op terug ging komen. Ik heb niks meer van haar gehoord. Daarom heb ik de volgende dag gebeld. De jongen aan de telefoon vertelde dat er nog voldoende plek was en dat ik gewoon mee kon doen. En dat was zo. Ik kon me alleen niet voorbereiden omdat ik nog geen boek ontvangen had. Tijdens de training vond ik het ontmoeten van collega's uit het land het interessantst. Ik heb verder geen nieuwe dingen gehoord of geleerd. Dat vind ik erg jammer. Ik kreeg een rekening waarbij de locatie en het arrangement in rekening gebracht werden terwijl ik de training gevolgd heb in de online classroom. Dat is na nog een telefoontje gecrediteerd. Het boek heb ik nooit ontvangen. Dat wordt als het goed is ook nog gecrediteerd. Al met al waren de dagen prima door te komen maar heb ik er niet zo veel aan gehad. Erg veel geld voor weinig dus. Ik zou never weer zoiets volgen hier.

Score voor SRM: 1/5
Gevolgde training: