SRM

1967 beoordelingen

Ik heb ontzettend veel geleerd van de masterclass adviseren op strategisch niveau. Veel modellen/ theorieën. Daarnaast vind ik het prettig om te leren van de verhalen van andere cursisten.
De docent Tirke Karim vind ik erg reactief. Enerzijds is dat prettig, omdat hij onze casussen als uitgangspunt neemt, waardoor we dingen leren die we direct kunnen toepassen in de praktijk. Anderzijds vind ik het niet prettig, omdat ik daardoor het gevoel heb dat niet alle onderdelen uit het programma aan bod zijn gekomen. Zo hebben we het toegezegde rollenspel niet gespeeld, terwijl ik daar meerdere lessen om gevraagd heb. Toen ik na afloop vroeg waarom het rollenspel niet meer aan de orde is gekomen, gaf Karim als reden dat wij cursisten geen casus hebben aangebracht die vroeg om een rollenspel. Dat vind ik een drogreden, want in zo'n geval zou de docent ons ook kunnen helpen om een goede casus te vinden.
Daarnaast benadrukte Karim dat het zijn taak is als docent om ons door het boek heen te helpen. Dat heeft hij met verve gedaan en zogezegd heb ik daar veel van geleerd, maar persoonlijk had ik net iets meer verwacht van de masterclass.

Score voor SRM: 3/5
Gevolgde training: