SRM

1971 beoordelingen

Niet direct toepasbaar in mijn dagelijkse werk maar interessante training. De online tooling wel heel slecht. 1e dag problemen met inloggen waardoor 20 minuten gemist. 2e dag ruim op tijd alles klaar gezet. 5 minuten voor tijd was de room "Growth Hacking" niet meer zichtbaar en kon weer niet inloggen. Tijdens de training regelmatig een hakkelend en wegvallend geluid. Andere cursisten hadden hier ook last van dus dit lag niet aan de thuis verbinding. Het boek dat werd opgestuurd erg Amerikaans en leest niet makkelijk weg. Wellicht een Nederlandse versie of andere auteur proberen.

Reactie SRM:

Beste student,
Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat de training interessant voor je is geweest! Jammer genoeg heb je wel wat moeilijkheden ervaren binnen de online lesomgeving en we kunnen ons voorstellen dat van invloed is op je ervaring. We brengen dit samen met jouw feedback over de literatuur intern onder de aandacht zodat we dit kunnen verbeteren. We nemen binnenkort graag nog even telefonisch contact met je op.
SRM

Score voor SRM: 3/5