SRM

1967 beoordelingen

Christine T.

De organisatie van deze opleiding is niet op orde. Zelden zoiets meegemaakt.

Docenten wisten niet dat aan hun module deelnemers van de master interne communicatie deelnamen en probeerden ter plekke hun programma op ons aan te passen (en soms hadden we gewoon pech en deden ze dat niet). Soms waren ze eigenlijk gericht op managers, soms op externe communicatie.

Eén module was opgebouwd rondom een persoonlijkheidstest, maar de uitnodiging daarvoor ontvingen we pas na herhaaldelijk aandringen. Helaas was de module toen al afgelopen.

Modules sloten niet op elkaar aan en al helemaal niet op het eindexamen, omdat geen van de docenten iets wist over het gehele programma en al helemaal niet over van de inhoud/vorm van het examen. Ook SRM zelf kon daar tot het laatste moment niets over vertellen. De eindopdracht kwam voor de deelnemers totaal uit de lucht vallen.

Bij elke stap denkbaar ging het mis. Ik zou hier wel dertig van dit soort voorbeelden kunnen noemen. Zelfs bij de stappen bedoeld om eerdere fouten op te lossen ging het mis. Chaos, dus.

Ondanks dat heb ik tijdens de opleiding leuke contacten opgedaan en zeker ook interessante lessen gehad waarvan ik wat heb opgestoken. De investering in tijd en geld was dus niet totaal weggegooid.

Toch adviseer ik iedereen die twijfelt, elders een opleiding te kiezen. Hier hebben ze hun zaakjes niet voor elkaar sinds ze zijn opgegaan in het NCOI en dat kost je als deelnemer onnodig veel energie.

Reactie SRM:

Beste Christine,
Dank je wel voor het achterlaten van jouw review! Fijn om te lezen dat je onze lessen als interessant hebt ervaren en leuke contacten hebt opgedaan. Jammer genoeg zijn er ook verschillende punten binnen de opleiding die niet zijn verlopen zoals je van ons mag verwachten. Dat vinden we spijtig om te lezen. We nemen dan ook graag nog contact met je op om jouw ervaring en feedback samen door te spreken en te kijken naar een passende opvolging voor de situatie die is ontstaan. Je hoort van ons!
SRM

Score voor SRM: 2/5