SRM

1967 beoordelingen

Danielle W

Zelf ben ik geslaagd, maar het slagingspercentage is al jaren zeer laag; rond de 50%. Bij een opleiding voor professionals vind ik dat opvallend; je bent immers gemotiveerd en werkt al in het vak. Dan lijkt me of de selectie aan de poort of de kwaliteit van de opleiding niet op orde. Mijn paper werd tijdens het examen as voldoende beoordeeld, nèt aan, terwijl mijn mentor het de beste paper sinds lage tijd vond. Dat verschil in beoordelen in 1 instituut is groot. Daarbij had een medestudent van delen overgeschreven. Dit constateerde de mentor maar is niet aangepakt. In mijn tijd mocht je tijdens het 2,5 uur durende examen alleen naar het toilet met een briefje van de huisarts.
De trainers zijn niet allemaal proefessioneel; over je roddelen tegen andere studenten aan de bar vind ik niet ok.
Ik besef dat dit een vrij stevig tegengeluid is. Il sta hiervoor en vind dat ook dit, naast alle goede ervaringen, gezegd moet worden.

Reactie SRM:

Beste Danielle,
Dank je wel voor jouw review. We waarderen je eerlijke feedback, het leert ons waar we onze dienstverlening en onderwijs verder kunnen optimaliseren. We gaan ons verdiepen in de punten die jij hebt ervaren en nemen zo nodig graag nog persoonlijk contact met je op voor meer toelichting!
SRM

Score voor SRM: 2.5/5