SRM

1971 beoordelingen

Het is een goede opleiding om heel breed en open naar de rol als communicatieadviseur in de digitale toekomst te kijken. Er is geen boek of syllabus. De masterclass ontwikkelt zich aan de hand van de input van de groep. Dit vind ik zelf prettig en sluit naar mijn mening ook aan bij hoe een communicatie adviseur zichzelf in de toekomst moet ontwikkelen. Dat zal "learning by doing" worden, daar is ook geen vast handboek voor. Je wordt door Gert geprikkeld met updates over de laatste ontwikkelingen op allerlei gebieden. Je wordt door Gonda aangemoedigd om je open te stellen, veel vragen te stellen en echt goed te luisteren naar alle andere deelnemers. Door de groepsopdrachten pas je allerlei lesonderdelen gelijk toe. Gonda en Gert vullen elkaar goed aan. Daarnaast waren er zeer interessante gastsprekers. Heel leuk hoe ze in de laatste twee dagen er alles aan gedaan hebben om de kerstsfeer in de lesruimte tot leven te laten komen. De sfeer in de groep was goed. Leuk om via deze masterclass allerlei nieuwe mensen met een passie voor communicatie te leren kennen. Kortom een mooie opleiding!

Score voor SRM: 4/5
Gevolgde training: