Een heel klantvriendelijk en snel ter zake komend bedrijf. Ik bestel al jaren bij jullie en ben tot dusver altijd tevreden. Over wat ik ontvang, wat jullie aanbieden, hoe vriendelijk jullie zijn. Ik zeg het bedrijf ook voort aan anderen. Die op hun beurt ook weer klant worden. Wat mij ook leuk lijkt is een beschrijving van de cacao, om die bij het product te ontvangen. Waar het vandaan komt bijvoorbeeld.
Reactie Spiruella.nl:
Wat een mooie review Stefanie, dank je wel voor je jarenlange vertrouwen en het doorvertellen van ons bedrijf š¤ Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! En wat een leuke suggestie over de cacao, die nemen we zeker mee.
Groetjes Manon