Ik heb 2 producten besteld bij dit bedrijf. Toen de producten waren bezorgd heb ik me bedacht en de producten retour verzonden, en een aantal keren met het bedrijf gemaild. Ook voor het terugstorten van het bedrag wat ik aan de producten heb uitgegeven. Nooit een reactie terug gekregen! Ik zou daarom iedereen afraden producten bij dit bedrijf te bestellen. Leveren doen ze wel, maar je geld terugstorten als je je heb bedacht, daar zijn ze niet voor thuis. Ik zou zeggen smakelijke feestdagen om zo je geld te verdienen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.