Ik had 400 gr ceremoniele cacao gekocht. Een maand later gaf ik het als kado. Degene die het wilde gebruiken kwam er achter dat de houdbaarheidsdatum nog een maand geldig was en dat de chocolade wit was uitgeslagen. Van dat blok is één keer een stukje gebruikt. Zonde van het geld. Ik heb Spiruella een bericht daarover gestuurd en geen enkele reactie ontvangen. Ik durf daar niet meer te bestellen.
Reactie Spiruella.nl:
Beste Frank, onze excuses dat je cacao met een korte houdbaarheid hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn collega heeft per mail contact met je opgenomen om het op te lossen.💚 Groetjes Manon