WE hadden wat besteld dat binnen 3 dagen geleverd zou worden, dit was niet mogelijk. We kwamen hier achter door zelf contact op te nemen waarom het er nog niet was. Toen zou men contact opnemen met de leverancier en ons informeren als bekend was wanneer het wel geleverd kon worden.
Hierop hebben we niets teruggehoord en omdat we niet langer konden wachten hebben wij elders deze onderdelen besteld. Toen heb ik een mail gestuurd dat de order geannuleerd moest worden. Hierop kreeg ik terug dat de order juist die dag verstuurd was, zonder eerst aan te geven dat het geleverd kan worden. Ik kon het wel terugsturen, maar wat niet klantvriendelijk is dat wij zelf de verzendkosten moeten betalen. Onze ervaring met andere webshops is dat je dan een retour kunt melden en dat je een retouretiket krijgt waarmee je het kan terugsturen. Dit was bij jullie niet. Bij navraag zal de verzendkosten ook gecrediteerd worden, maar ik weet nu niet of dat de verzendkosten van het naar ons sturen betreft of ook de 6,95 die we moeten betalen om het pakket terug te sturen. AFwachten nog maar hoe dit afgehandeld wordt. het pakket is vandaag retour gestuurd naar Spirototaal

Mooie website, redelijke tarieven

Slechte terugkoppeling over levertijd

Score voor SpiroTotaal: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Ventilatieroosters