Petra

Snelle levering via DHL en alles in orde. Installatie is makkelijk en even thermostaat omhoog gezet om het geluid te testen en dat is bijna niets, heel fijn. Helaas heb ik me verkeken op de stroomaansluiting en dacht dat de thermostaat aansluiting aan de ene en de adapter aan de andere kant zou zitten. Dat is helaas niet zo en levert probleem in de convectorput. Is het nodig perse nodig om de thermostaat bij de ingang van het warme water te plaatsen of kan het ook op aan de uiteinde van de convertor? Ik kan het niet in de FAQ lezen.

Nu benieuwd naar hoe het in de praktijk gaat werken en wat het rendement zal zijn. Daarom 4 sterren omdat ik daar nog geen oordeel over kan geven.

Reactie SpeedComfort:

Beste Petra,
Bedankt voor uw reactie en fijn om te zien dat de ventilatoren amper geluid maken.
Voor wat betreft de sensor raden wij aan deze bij de toevoer van het warme water te plaatsen. Dit omdat de SpeedComforts dan eerder gaan draaien op het moment dat u de verwarming aanzet. Mocht u ervoor kiezen om de sensor aan het andere uiteinde te plaatsen, dan zullen de ventilatoren wat later beginnen met draaien. Het effect van de SpeedComforts zal nog steeds merkbaar zijn maar op een iets later moment dan wanneer de sensor bij de aanvoer zit.
Hopelijk geeft dit voldoende antwoord op uw vraag. Zo niet, dan kunt u gerust contact met ons opnemen via de het contactformulier op de website of telefonisch.
Vriendelijke groet,
Team SpeedComfort

Score voor SpeedComfort: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja