Betaalgemak

Cindy Swart

Hallo medewerkers van Spanjewijn.nl

Hierbij mijn ervaring met jullie service en ben zo blij dat ik de heerlijke San Valentine mag ontvangen wat voor mij echt een verrijking van mijn smaakbeleving is geworden!!! Ik houd van niet te zuur ( ben overigens niet een hele goede wijnkenner en ben nog niet bekend met veel wijnproeverijen en heb zo mijn eigen smaakbeleving)

Mijn eerste ervaring met San Valentine was één van de vakanties naar de Canarische eilanden Cran Canaria . Misschien leuke informatie, de wijnfles met de engeltjes om de hals ( overigens niet meer te vinden) gelukkig heeft mijn schoonvader deze nog, bijna uitgestorven dus Hahaha toch erg jammer ook ) ) deze vind je in mijn hele huis en doe ze in bloempotten om ze op te vrolijken en ieder jaar in de kerstboom!!! ) het was een heerlijke zwoele avond en hadden heerlijk gegeten verse vis en dan tussendoor een slokje San Valentine maakte de avond compleet en perfect!!!! Foto van de wijn gemaakt en mijn schoonvader ging met zijn vriendin ook elk jaar naar Spanje en zouden gaan kijken of ze deze wijn konden vinden en ja het was gelukt en dan ook nog met engel dus Cindy ik dus in de zevende hemel terecht gekomen !!!!!

via deze weg wil ik jullie bedanken dat ik via jullie deze, mijn favoriete wijn kan bestellen!!!!! Bedankt daarvoor!!!

Cindy

Alles is gezegd!! Zeer tevreden klant !!!

Score voor Spanjewijn.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja