Eenvoud van reserveren
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Charlotte en Dianne

Helaas geen goede ervaring:
De reservering online bleek kuren te hebben. (De informatie verdween tot drie keer toe, drie keer hebben we alles opnieuw ingevuld. Maar het bleek wel drie keer betaald te moeten worden. Dat kon niet gewijzigd worden, zucht)
Gelukkig had een vriendelijke dame aan de receptie dit uiteindelijk goed opgelost.
We moesten 20,- extra betalen voor badslippers, handdoek en badjas. Terwijl een misleidende prijs werd gecommuniceerd in de mail. Namelijk de prijs zonder verplichte badslippers.
De schoonheidsspecialiste bleek er de hele dag niet te zijn, terwijl eerder gecommuniceerd was dat alles al volzat.
Een van de sauna’s en de bar buiten waren niet in gebruik. En er liep een muis in een sauna... wat we nog het minst vervelend vonden. Maar bij elkaar natuurlijk niet zo’n leuke ervaring.

In alles is het overduidelijk dat geld de motivator is van deze onderneming. En niet de gasten en hun beleving. We liepen weg en dachten: dit nooit weer... mijn vriendin en ik hebben heel
wat sauna’s bezocht. Dit gevoel hebben we nog niet eerder gehad.

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgieting met kristal was heerlijk! Goed gedaan door deze mevrouw.

Verbeterpunten of suggesties

Betere en eerlijke communicatie. Zet gewoon een prijslijst op je balie, en communiceer deze goed in je reservering. Laat merken dat de mensen belangrijk voor je zijn. Een tasje met daarin een plattegrond in de vorm van een welkomstkaartje, doet al heel wat... of een kleinigheidje meegeven als je vertrekt. (Vooral als je eigenlijk niet zo tevreden bent)

Score voor Spa Zuiver: 2/5
Beveel je Zuiver aan? Nee