Eenvoud van reserveren
Restaurant
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Opgietliefhebber LET OP! De opgietingen kun je hier nauwelijks nog opgietingen noemen. Voorgaande jaren was het veel beter hier. Wij komen in veel sauna's maar Spa Zuiver is wat ons betreft toch echt de slechtste sauna geworden voor mensen die van opgietingen houden.
Er mogen geen warme opgietingen worden gegeven. Uit angst voor nieuwe gasten die het misschien te warm gaan vinden hebben wij vernomen. Ongelofelijk! Die kunnen toch beneden gaan zitten Spa Zuiver, net als in andere resorts gebruikelijk is???

De afgelopen periode hebben wij tijdens onze bezoeken gemerkt dat de saunameesters langere opgietingen geven en minder water gebruiken. Het resultaat laat zich raden: KOUD! En benauwd omdat het te lang duurt. Er lopen tijdens de opgietingen veel meer mensen weg dan vroeger.

Zelfs topper Ado lijkt zich in te houden met gebruik van water. Nee, iedereen die vaker naar de sauna gaat en van opgietingen houdt, moet Zuiver mijden als de pest.

Positieve punten tijdens je bezoek

Stoombad, keuken.

Verbeterpunten of suggesties

Ga eens bij andere sauna's kijken hoe daar wordt opgegoten en hoe ze omgaan met nieuwe gasten.

Score voor Spa Zuiver: 2.5/5
Beveel je Zuiver aan? Nee