Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Amber

Ga regelmatig naar Spa Zuiver, altijd prima waar voor je geld en net publiek. Vandaag voor het eerst op een badkleding dag geweest omdat dat toevallig zo uitkwam. Geschokt door de totaal andere sfeer en gedrag van mede-saunagebruikers. Er werd luidruchtig gepraat in de sauna's en als je er iets van zei kreeg je een snauw. Daarnaast was er een aantal duidelijk nogal gealcoliseerde jongemannen die zich niet wisten te gedragen tegen mij als vrouw alleen. Treurig dieptepunt was een Opgieting die voortijdig moest worden gestaakt omdat dronken mannen de saunameester in de maling namen. Betreffende man werd zeer agressief en uitte bedreigingen. Heel erg onprettig en onveilig gevoel. Snel mijn biezen gepakt en mijn verhaal gedaan bij de dames van de receptie. Daar keurig te woord gestaan, een excuses en een compensatie voor de schrik gekregen, heel netjes en daar is absoluut niets op aan te merken. Wel hoop ik dat Spa Zuiver iets doet aan dit soort groepen, want voor mij is dit echt treffen om nooit meer naar zo'n badkledingdag te gaan.

Positieve punten tijdens je bezoek

-prima service bij de balie

Verbeterpunten of suggesties

-meer controle op correct gedrag in sauna's en wat betreft intimiteiten
-weiger mensen die zich niet kunnen gedragen

Score voor Spa Zuiver: 1.5/5
Beveel je Zuiver aan? Nee