Eenvoud van reserveren
Restaurant
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Ik ben een vaste klant. Al zeker drie jaar. De spa is fijn en de keuze van verschillende soorten sauna's groot.
Een mooie luxe spa. Met strak ontwerp van plattegrond.

Er wordt veel georganiseerd, van scrub tot creme sessies, van zingende schaalklanken naar opgietingen. Voor ieder wat wils. Medewerkers die zelf ook genieten van het geven van de sessies. Wel zijn er altijd verbeterpunten...........

Maar gelukkig, de Spa staat open voor alle soorten commentaar...

Positieve punten tijdens je bezoek

- Leuke samenwerking met Rituals.
- Fijn dat er actie is geweest op de douches, Calendarium en sauna's. Fijn dat er met regelmaat onderhoud wordt gepleegd.
- Leuk dat de medewerkers met regelmaat volgens mij cursussen krijgen in van alles en nog wat (bv yoga hoorde ik)
Het is goed om medewerkers verschillende dingen te laten leren. Ik merk dat hun kennis word vergroot.
- Leuk dat medewerkers ook genieten, het is zichtbaar dat ze de op gietingen leuk vinden om te doen.
Plezier straalt er van af.
- Lief en goed onthaal bij de balie. Dus een 10.
- Makkelijk systeem om een reservering te maken. (website)
- App daarin tegen kan nog wel de opties kan nog wel worden vergroot, bijvoorbeeld snel prijs vinden, wellicht over Rituals of anders. Ook reserveringen voor andere zaken kan ik niet vinden (massage bv). Hierom een 6 en geen 10.
Ook kan er gekeken worden naar de opties (onduidelijk, niet overzichtelijk).

Verbeterpunten of suggesties

- Helaas kwam er op een van mijn bezoeken een klosje haar voorbij drijven in het zwembad en op de grond van het zwembad lag ook wat...(Bezoek 23-8.) (Faciliteiten 4 en geen 10.)

- En wat later ontdekte ik een spoor in het toilet en erg natte vloer. Er lag ook nat toiletpapier op de grond.
(De natte plek was wel gevaarlijk wordt beetje glad). (Faciliteiten 4 en geen 10.)
Misschien melden dat je eerst jezelf moet afdrogen voordat je naar toilet gaat, vanuit de douche. (Bezoek 23-8.)

- Ook even onderzoeken wat er gedaan kan worden onderaan de trap bij de entree en of uitgang (hier is het ook vaak nat en gevaarlijk glad bij drukte, antislip mat?) Anders gaat er een keer iemand van de trap.....(Faciliteiten 4 en geen 10.)

- De op gietingen vind ik fijn, hoewel dit soms wel druk kan zijn. (Bezoek 23-8 ook al is het vakantie)
Misschien bij drukte in de SPA zuiver, muntjes uitdelen bij het wachten voor een op gieting, muntjes op?
is volgende sessie, is misschien een idee. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Diegene die de opgieting doet neemt muntjes in bij binnen gaan van de sauna. Zo kan teveel deelnemers voorkomen worden. (dit kan elders ook toegepast worden).

- Eten en drinken is nog steeds te prijzig......Eerst dan maar eten voor ik de SPA zuiver in ga.
Normale prijs 32,50 toegang, is al duur genoeg voor mij.
Eten en drinken is niet Michelinster waardig, hoezo de prijs dan wel? (Dus daarom een 1 voor restaurant).

- Bandjes vallen van mijn pols, al een paar keer mijn bandje bijna kwijt geraakt (en ik was niet de enige).
Misschien wat te groot geworden bandjes vervangen? (waar ook geen rek meer in zit).
Anders word het zoeken voor personeel en voor bezoekers...(Faciliteiten 4 en geen 10.)

- bij drukte meestal veel geklets en herrie (algemeen). Misschien af en toe iemand aanspreken hierop?
Misschien bij drukte iemand inzetten die let op het gedrag van de klanten of hier supervisie op heeft, bij klachten aanspreekpunt voor medewerkers en klanten. Echt goede instructie geven aan medewerkers wat te doen bij? (misbruik, ongevallen, veiligheid, gedrag, hygiene, diefstal etc en hierin oefenen en/of scholen)

- misschien waterdichte kleine led lampjes (is niet duur en niet duur in gebruik) op de trap onder water. Zodat mensen zich niet stoten. Dit scheelt voor mensen blauwe plekken, open benen en vallen. Veiligheid is erg belangrijk, voorkomt onnodige blessures. Wellicht nog mooi ook nog.......(Faciliteiten 4 en geen 10.)

Samenvattend: opletten op hygiene bij grote drukte, letten op de mensen bij drukte (gedrag), prijzen omlaag van de horeca (mits het restaurant niet een Michelinster heeft verkregen), technisch blijven verbeteren/ renoveren en vooruit blijven gaan. Dit op gebied van veiligheid en onderhoud. Medewerkers de kans blijven geven om zichzelf te ontwikkelen. En nog even werken aan de app. Led lichtjes bij zwembad, zou echt heel fijn zijn.

Als dit allemaal verbetert, krijgen jullie van mij vaste klant echt allemaal tienen.....

Score voor Spa Zuiver: 5/5
Beveel je Zuiver aan? Ja