Slechte service. Levering ruim 2 weken vertraagd. Vervolgens krijg je om circa 17.00 uur een bericht dat de levering de volgende dag plaatsvindt. Alsof ik iedere dag zomaar opeens thuis kan zijn.... Het is heel vervelend om zo kort van tevoren andere afspraken te moeten afzeggen.
Reactie Solano Wonen:
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat de levering vertraging heeft opgelopen en dat u pas laat bent geïnformeerd over het bezorgmoment. Wij begrijpen dat het lastig is om op zo'n korte termijn uw planning aan te passen en bieden hiervoor onze excuses aan.