R.M. Blom

Ik heb een rolhor gekocht en dit bedrijf heeft als enige bij de meetinstructies staan dat je zelf de extra centimeters moet optellen de afmeting van het gat van een dakraam. Ik heb dit over het hoofd gezien en heb direct contact opgenomen met Solano.
ik heb gevraagd of we dit netjes kunnen oplossen en het antwoord dat ik kreeg was 25 euro korting op een nieuwe bestelling en geen verzendkosten.
Ik had liever gehoord dat ze schreven dat ze net als alle andere websites zelf de maat uitrekenen van het hor wanneer je de afmeting van het gat van het rolhor opgeeft. Ik heb nu een hor van 180 die ik bij het grofvuil kan zetten en helaas kan ik nu voor mijn zijn geen ander hor aanschaffen zodat hij niet lekgeprikt wordt door de muggen op deze warme dagen.

geen idee

Reactie Solano Wonen:

Bedankt dat je je ervaring met ons deelt. Vervelend om te moeten vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing. De reden dat wij niet zelf de cassette en zijgeleiding optellen bij de dagmaat, is omdat elke situatie anders is. Soms is er boven of naast het kozijn niet genoeg ruimte waardoor de klant de cassette bijvoorbeeld deels voor de opening wilt monteren of wanneer je de geleiders juist langer wil laten doorlopen omdat je het hele kozijn wilt bedekken. Als je wilt, kun je contact met mij opnemen. Dan komen we er vast uit.
Wietske
Solano Wonen

Score voor Solano Wonen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee